18 Ağustos 2014 Pazartesi

Sayfamın Amacı Maddelerin Kısa Süreli ve Uzun Süreli Dönemlerde İnsan'a Verdiği Zararlar Hakkında Bilgilendirmektir.

Nerden başlayacağımı hiç bilmiyorum ama bende bir zamanlar çocuktum. mekaklıydım kanım hızlı akıyordu. kızların çıkma teklifi etmesini bekiyordum hayatım iyi gitmiyordu sıkılmıştım kısaca ergenlik geçiriyordum. ve bir gün şeytan kulağıma uyuşturucu içsene olum kafa ol koy hayatın amına dedi. bende aramaya başladım torbacıyı sokakta bulana kadar uzun bir süre google da aramışlığım vardır.İnternette uyuşturucu adına yazılmış her şeyi okudum ama yeterince caydırıcı bilgilere ulaşamadım genelde herkes kafasından bahsediyordu hep öyle olur zaten. ben alışılmışın dışına çıkarak 7 yıl geçmişim olan bu pisliklerle bizzat deneyip gördüğüm yada çevremden görüp yüzde yüz emin olduğum bir insanın hayatını yok edebilecek (Ruh gibi yaşamaktan ve geri gelmeyecek zeka'dan bahsediyorum) derecede zararlı olan bu maddeler hakkında kısa süreli uzun süreli kullanım hakkında açıklayıcı olmaya çalışıcam. Umarım okuyan olur. ve genç arkadaşlara şunu söylemek istiyorum hayat bir oyun değil ve öldüğünde respawm olmuyorsun ölmesen bile beyinde meydana gelen hasarların tedavisi yok. ve ne kadar yakışıklı olursan ol seni sen yapan karakterin. karakterini oluşturan beynin ve vicdanın. beyninin ve vicdanının sağlam kalmasını sağlayan hayattaki dik duruşun yanlışlara sapmayışın ama emin ol insanı en büyük yanlışlara sadece uyuşturucu götürür O yüzden koko'cu gençliği biraz ciddiyete davet ediyorum. Şayet müptezel arkadaşlarda varsa onlarlada dert ortağı olmuş oluruz hepimizin içinde bir bırakma isteği oluşur kullandığın ilk andan itibaren biz o isteğin peşine gidicez.. Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

1 yorum:

  1. yazılarınızı okudum ama keşke daha erken okusaydım pişmanım
    2 kere skunk kullandım canım kullanmayı çok istiyor şimdilik irademe sahip olabiliyorum çok zorlansamda inş bir daha hiç bir uyuşturucuya bulaşmam.

    YanıtlaSil